Alone

Alone


Bm          A                 G         A   Bm

منم و دل شکستم که داره میمیره اینجا

Bm          A               G                 A            Bm

هیچکسی دور و برم نیست چقدر دلگیره اینجا

G                           A     Bm

منم و سکوت تلخی که نشسته تو وجودم

          Bm       A                               G      A        

با تو ام بی خبر از من کاش منم مثل تو بودم

Bm                 A                     G                     Bm

اتاق سوت و کور من  از تو و از خاطرات تلخ تو سیره

Bm         A                 G                    Bm

اگه نباشی قلب بیچارم توی تنهایی میمیره

Bm          Em                                        Bm

حرفای تکراری من که دیگه باب دلت نیست

               Bm            G                         A               

اما جز همین دل من دلی بیتاب دلت نیست

#G                                F  

انقده دلشوره دارم که نمونده شور و حالی

Bm         F#m                                A

کاش منم مثل تو بودم میزدم به بی خیالی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: Alone ? تاريخ: پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, ? موضوع: <-PostCategory-> ?

CopyRight| 2009 , guitar-alone.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com